25 Ocak 2012 Çarşamba

Cansu Dere’nin yerinde olmak isterdim

Şimdi Cem Yılmaz, ani bir kararla evleniyor diye Cansu Dere’nin yerinde olmak istemem mi lazım? Herkesten mırıl mırıl sesler yükseliyor yok Cansu Dere'nin yerinde olmak istemezlermiş de falan filan. Ben isterdim walla, acımı içime gömer, ammannn benim keyfim yerinde der, depresyonumu olağanüstü gizlilikte yaşar, içimden Cem Yılmaz’a küfürler eder Roma senin Viyana benim takılır dururdum.

Şaka bir yana, Cansu Dere de bahane ama eski sevgilinin evlenmesi olayı tabiri caizse çok boktan bir durum…  Hani sezon başında mağazadan aldığın bir kıyafet sezon ortasında birden %80 indirime girer ve sen kendini keriz gibi hissedersin ya ondan bile kötü bu! Hele bir de o seni terk ettiyse ve sonra da ani bir şekilde evlendiyse off off ne desen boş yani… Bak mesela Pucca’ya kız o acıyla iki tane kitap yazdı daha hızını alamadı. Ansiklopedi yazsa yine alamaz hırsını…
Kadın olmak böyle bir şey işte, eski meski ama benim olsun diyiveriyorsun. Bunun adına basbaya egoistlik deniyor ama ne yapalım işte… Kör ölür badem gözlü olurmuş derler ya tam da mesele bu. Mesela sevgilinle ayrılırsın, ayrıldığın gün unutursun gider ama ne zamanki evleneceğini duyarsın birden aklına düşüverir. İçten içe merak edersin eşi olacak sevgilisini… Offf sanki evlenip başları göğe erecek ya bilirsin ermeyeceğini ama erecekmişcesine içini eritir insanın.  Sanki o kadın evlenince kraliçe olacak da sen kül kedisi gibi yaşamına devam edeceksin. Ne kraliçesi oysa çamaşır yıkayacak, ütü yapacak, bildiğin kül kedisi oluverecek işte! Hele bir de Facebook var ya o Facebook insanlar hep güzel anlarının fotoğraflarını yüklüyor, kadın saçı başına karışmış ütü yaparken fotoğrafını yükleyecek değil ya efendime söyleyim Pazar brunchları, heyecanlı düğün kareleri, balayı enstanteneleri, elele göz göze aman bir aşk bir aşk… Gel de ortadan ikiye çatlama.

Bir kadının eski sevgilisi evlenecek de üzülmeyecek ha! Offf hayatta yemem. Benim keyfim yerinde demiş Cansu Dere, yersen tabi.. Gerçi ne desin ki, ahhh ne güzel espriler yapardı, gülmekten ikiye yarılırdım, 7 sene takıldık, kadın geldi hoooop aldı adamı şimdi de basıyor nikahı mı desin. Diyemez ki… İlerleyen günlerde alemlere akar Cansu Dere ohhh be dünya varmış pozlarına girer, Cem Yılmaz’a sen evlen, evinin erkeği ol kukumav kuşu gibi otur, ben de hayatın tadını çıkarayım mesajları verir…
Birçok kadının yaptığını yapar yani, Cansu Dere de olsa birçok kadının hissettiğini hisseder... Şimdi neden Cansu Dere’nin yerinde olmak isterdime geleyim. Eeee Cansu Dere işte! Cem Yılmaz evleniyorsa Cansu Dere’de çatlatır onu! Sen evlendin ben eğlendim tadında gazete sayfalarından göz kırpar Cem babayla karısına. Atlar bir yurtdışına gider o da yetmez dünya turu yapar.Ünlü olmayan sıradan tipler ne yapsın, Paris’e de kaçamaz sevgilisi evlendi diye… Alemlere de ne kadar akacak. Giyecek pijamaları oturacak buzdolabının önüne nutella üzerine muz, sonra tatlı gelecek üzerine peynir sonra ne bulursa yiyecek işte…  Şahsen ben yaşadım bu durumu… Farkındaysanız detaya bile girmek istemiyorumJ Bir de arkadaşlarına dert anlatacak, kendini ezik ezik vişne çürüğü gibi hissettiren bakışlarla mücadele edecek. Kimse bilmese girecek Facebook’a eski sevgilisinin yeni hayatının belgeselini izleyecek… Kafasında salak salak şeyler üretecek.

Özetle eski sevgilinin evlenmesi, hele hele çoook mutlu olması hiçbir kadını mutlu etmez. Off bazen düşünüyorum da ne zor varlıklarız biz kadınlar! Eski sevgilisi evlenenlere Ümit Besen’den gelsinJ Nikahına beniiii çağır sevgilim, kır düğünü olmazsa gelmem bilesin!

Yazan: Reçel

2 yorum:

  1. ahu hanım alt tarafı bir çocuk için davul gibi şişe dursun, en son halini gördüm tren vagonu gibi olmuş, yarım dünya gibi aynı.Cansu ise çıtı pıtı hep formda kalacak.Ee enayi aptal kadınlar erkeklere hizmetçi, yatakta sex köleliği ve çocuk dadılığı yaparlar. Akıllı kadınlarda manken gibi gezerler, para ve mal yaparlar. Şimdi siz karar verin cem le ahu mu mutlu yoksa CANSU mu pühehehe:))enayi ahu nun yerinde olmak istemezdim şimdi kirli don yıkasın Allah ın enayisi ahahahahaha.

    YanıtlaSil
  2. cem efendi kaç gün evli kalacakki ahu hanımla? Yakında mahkemelik olurlar bu tiyatroda bitmiş olur ahahaha. Evliliklerin tümü yalan değilmi zaten? Birbirlerini yerler ama dışarda sahte gülücükler, yalan mutluluk gösterileri. ahu gibi kadınlarda çocuk yapıp erkeği kendine bağladım sanırlar ama yanılırlar. Kaç gün bağlayacakki? İnsanın hayatını karartan en büyük yanlış evliliktir. Son nefesime kadar sahte, ikiyüzlü evliliklere hayır dicem. Dört gözle bekliyorum boşanmalarını ve dua ediyorum bunun için. Başka bir insanı kendi mutluluğu için arkadan vuran insanlar ne huzuru nede mutluluğu hak eder. Allah ın adaleti er geç bulacak cem le ahu yu bundan hiç şüpheniz olmasın.

    YanıtlaSil