14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer Günü, kabus geri geldiii!

Her sene her sene olmaz ki yaa, bu ne ya yok 14 Şubatmış yok Sevgililer Günüymüş yok Valenties Day’miş…  Olan var, olmayan var dinlemedi 14 Şubat geldi çattı yine… Kapitalizm dayatıyor, 14 Şubatta herkes aşk böcüğü olacak diyor işte klişe!!!!!

Haftalar önceden başladı 14 Şubat çılgınlığı… Pırlantalar, kırmızı güller, peluş ayıcıklar, reklam aralarındaki o nevresimler hani üstünde kalpler olur ya deli oluyorummm…. Özel günlere karşı benim bir kıllığım var ne yalan söyleyim ama 14 Şubat’a bir başka kılım yani. Bir kere hiç hoş hatıralarım yok.


Sevgililer Günü Kabusları diye film çeksem 3-5 tane kesin çıkar… Eskidennnn yani su içerken testiden, başımda bahar yelleri eserken hafiften önemserdim çok 14 Şubat’ı. 17-18 yaşlarımda herkes birbirine kırmızı güller, LOVE YOU diyen oyuncak ayılar, çakma parfümler, çakmaklar, kırık kalp gümüş kolyeler alırken ben kendimi eve kapatmıştım.  Sevgilim yokkk kardeşim ne yapayım! O zamanlar önemliydi ya bir kırmızı gülün, bir e-kartın yoksa adamdan saymazlardı okuldaJ Neyse senesi tam hatırlamıyorum bir keresinde sevgilime aldığım hediye elimde patladı, çocuk resmen hediye almamak için sevgililer gününde bıraktı beni.  Parama kıyamadım, yiğitliğe de bok sürdürmedim, erkek parfümünü 3 ay kullandım aaa ben seviyorum erkek kokusu diye….  Bir sevgililer gününde iki ay filan para biriktirdim, acımadım paraya, çakmasına da kaçmadım gittim en orjinalinden aldım çakmağı. Sevgililer gününde çakmak, iç de zehirlen mesajı neyse bana yine hediye mediye yok…  

Üstüne alınmasın kimse ama sevgililer gününde elinde gülle gezen tiplere tahammül edemiyorum. O duruma düşmek en son istediğim şey. Elimde gülle kendimi Sevgililer Günü’nde hayal edemiyorum. Elimde bir gül, atsam atamam, satsam satamam…. Öyle bir durumda kalsam herhalde gülün kafasını gizlice koparır aaa gülüm kopmuş diye üzülmüş ayaklarına yatardım.

İki ucu boklu değnek benim için sevgililer günü. Hediye alsam da ellerim boş kalsa da olmuyor olmuyor. Sevgili eski sevgilim eskiden sevgililer gününe çok önem verirdi en azından öyle görünürdü.. Baş başa yemekler filan, yavrum  ya maaşın yarısını bırakıyormuş meğerse restoranda… Neyse evlenince aklı başına geldi, geçen yıl sordummmm bana niye hediye almadın diye biz sevgilimiyiz diyiiii verdiii…
Şimdi mesela akşam eve gittiğimde biliyorum hediye mediye hak getire e ben de bir şey yapmadım… Kılım da sevgililer gününe. Ama yine de gözüm bir sürpriz arayacak, bir şarap masada yanan bir mum… Arayacak ve bulamayacak. Yine saçma sapan üzüleyeceğim! Kendime oha diyorum manyak mıyım neyim?

14 Şubat’ta bana ohhaaa dedirtenler…
  •  Hediye almamak için sevgili terk edenler
  • Sevgilisi yok diye iki gözü iki çeşme böğüre böğüreee ağlayanlar
  • Eşinden sevgililer gününde harikalar yaratmasını bekleyenler ve eşi için harikalar yaratanlar
  • Nevresim takımı, iç çamaşırı hediye alanlar (nee neee nee şimdi bu)
  • Fırsat sitelerinden kupon alıp, rezervasyon yaptırmayarak kapıda kalanlar
  • Çikolata türevleriyle, sevgilisini şeker komasına sokanlar
  • Terlik, çakmak ve tabii kii kırmızı gülden vazgeçmeyenler
  • Elinde gülle dolaşanlar
  • Bıkmadan, vazgeçmeden konuşan ayıcıklara saldıranlar
  • Sevgilisini yatağa atmak için Sevgililer  Günü’ne otel rezervasyonu yaptıranlar, gün bahane yatak şahane hesabı takılanlar
  • Aldığı hediyeyi 12 taksite böldürenlerTencere takımını hediyeden sayanlar, bir de sırf hediye almamak için sosyalist takılanlar….


Bugün Türkiye’de Sevgililer Günü kutlanacak… 5 milyon 600 insan (inandın mıı bee salladımJ) sevgilisine hediye alacak. %20’si aldığı hediyeyi verirken nasıl ödeyeceğini düşünecek, %25’i pırlanta beklerken kırmızı gül ile şaşkına dönecek, %10’u bugünün saçmalığından bahsedecek %30’u evli ve bugünü kutlamayacak. %5’i de arada kaynayacak. Eleştirilere, küfürlere rağmen kabus seneye yine kutlanacak!

Yazan: Reçel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder