23 Kasım 2011 Çarşamba

Satıyorum, satıyorum, satamadım, elimde kaldı!

Haberin başlığını görür görmez işte dedim tam bizim bloga göre bir haber. Haber şu: ABD'de yaşayan bir kadın kocasını internetten satışa çıkarmış. Kadın, "Bakımı kolay, yalnızca 3-5 saat arayla yemeğini ve suyunu verin" cümlelerini eklemeden geçememiş.

Dünyanın neresinde olursa olsun karı-kocalar aynı sorunları yaşıyor. Kadını bu ilana vermeye iten  ilgisiz kocasının 48 saat boyunda bilgisayarda oyun oynaması ve dünya ile bağlantısını kesmesi. Elbette bilgisayar başından kalkmayan, ilgisiz koca dünyanın en sinir bozucu şeyi. Bizimkilerin de ondan bir farkı yok, yemeğini suyunu ver, fazla üzerine gitme. Bilgisayardan kalmasını da teklif etmezsen senden iyisi olmaz.



İlanı veren Alyse Bradley bu işe yaramaz kocanın beş para etmeyeceğini bildiği için kocasını bedava ürünler kataloguna koymuş. Düşündüm de o kocayı bedava ürünlere de koysa satamaz, hatta üstüne para verse yine alan olmaz. Kadınların elinde böyle koca çooook. Ondan kurtulmak istiyorsa daha sonuca ulaştıracak bir yöntem bulsa iyi olur...

Yazan: Leyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder