12 Aralık 2011 Pazartesi

Tipsiz erkek yoktur az Biscolata vardır!

Evettt şimdi reklamlar… Hemen kanal değiştirmeyin yahu, bu reklam öyle bildiğiniz reklamlardan değil! Bu reklam erkek çatlatan cinsten… Yazıyı okumadan eğer Biscolata’nın yeni reklamını izlemediyseniz hemen youtube’dan bir göz atın öyle devam edin okumaya. Bu aralar kadınların reklamlarla arası baya iyi. Artık dizi aralarında kanal değiştirmeden önce şöyle bir durup acaba sırada hangi reklam var diye bir bekleniyor. Şu Biscolata reklamı çıksa da bir izlesek diye! Yıllardır alışmışız tabi reklamlarda hemcinslerimizi görmeye, kadının çekiciliğinin, seksapalitesinin önümüze sürülmesine  reklamdaki mükemmel kadınlara bakıp sonra aynaya bakıp sonra tartıya çıkmaya… Kadın bedeninin bir arzu nesnesi gibi kullanılmasına alıştık, aşina olduk. Bizi bir kenara bırak erkekler de reklamlarda taş gibi, katalogdan fırlamış gibi hatunları büyük bir soğukkanlılık ve keyifle izlemeye alışmıştı. Ne bizim bu durumdan bir şikayetimiz vardı ne de mükemmel kadınla her dizi arasında hatta lastik reklamında bile karşılaşan erkeğin.
Ama gün geldi devran döndü. Bu zamana kadar bana dokunmayan reklam bin reyting alsın diyen erkekler birden reklam eleştirmeni kesildi. Dedim ya bu reklam öyle sıradan bir reklam değil. Ben bunun adını erkek çatlatan koydum. Oh çatlasınlar walla… Yıllardır biz çatladık be, kadın böyle olur, kadın şöyle olur dedirten reklamları izleyip komplekse girmekten.  Kadın, her işin üstesinden gelen, saçları kuaförden fırlamış gibi canlı ve bakımlı, cildi her gün cilt bakımı yaptırmış gibi pürüzsüz, makyajı kusursuz, 36 beden haliyle ne giyse yakışan, savurduğu saçlarıyla o mükemmel stili, bitmeyen enerjisi, inci gibi parıldayan dişleri ve iç ısıtan gülüşüyle dört dörtlüktür! Ancak sünger reklamında filan bulaşık yıkarken bakımsız bir kadın görürsün o da doğru ürünü bulur, rakiplerine yetişir. Bunca zamandır hep kadının nasıl olması gerektiği alttan alttan dayatıldı bize. Biz de dayatılan o resmin dışına çıkmamak için kıçımızı yırttık. Şimdi sıra erkeklerde!
Hadi bakalım, yırtsınlar kendilerini de Biscolata reklamlarından fırlamış gibi gezsinler ortaklıkta.  Hem de seçenekleri bol yani… Bir İtalyan,  bir İspanyol, bir Fransız rol model var önlerinde.  Öyle kanal değiştirip kim lan bu adamlar ne çikolatası be göt göbek mi seyretcez demekle olmuyor. Mükemmel erkek olmak lazım, artık devir değişti. Seç, beğen, kıçını yırt ol işte.
 Bak İtalyan Enrico’ya o erkekse diğerleri uzaylı mı? İstemek başarmanın yarısıdır. Enricooo sanatçı ruhlu, boş zamanlarında doğadaki güzellikleri keşfediyor, çok güzel gülüyor ve tabbiii baklava baklava kaslara sahip. Bu bana uymaz diye İspanyol’u veriyoruz.
İspanyol Carloscuğumuz gibi olmak için önce dansta kütük pozisyonundan sıyrılıp biraz rahatlamak ama kolbastı triplerine de girmemek gerekiyor. Biraz eğitim şart. Adam dansçı canım, biraz dans kursuyla halledilir ne var yani… Carloscuğumuz boş zamanlarında plajda dans ediyor ve yağmurun altında gitar çalmaktan hoşlanıyor. Dans kursundan sonra bir de gitar kursuna gidip, sağanak bir yağmurun altında gitar çalınacak alt tarafı! Tabii kasları da unutmayalım, spor şart, pişmiş kelle gülümsemesini de Carloscuğumuzun gülüşüyle değiştirdik mi alsana mükemmel İspanyol tarzı. Yok bu da bana ters diyenlerin imdadına Fransız Jean François yetişiyor. 
Jean François’ciğimiz boş zamanlarında sahilde koşuyor, nefes nefese kalmıyor, göbeği koşarken lömbür lömbür sallanmıyor, iki metre koşup kendini yerlere de atmıyor.  Bir gram fazlalık olmayan vücudundaki kasları gere gere  ceylanlar gibi sekiyor. Şelalenin altına giriyor aman üşüdüm ay dondum demeden duşunu alıyor. Tam sporcu!

Bu reklamın maalesef henüz Türk versiyonu yok… Olsa da pek izlenmez zaten.  Karadeniz fıkrası gibi olur Ya da Hayrettin'in dediği gibi Piskolata olur. (Piscolata'yı içiniz kaldırırsa izleyin linki aşağıda) Ben Türk Mehmet, boş zamanlarımda pijama, terlik, televizyon üçlüsünden vazgeçetmem, göbeğimi kaşıya kaşıya gerinirim, itinayla laf sokup, soğuk espriler yaparım diyen bir tipi pek içimiz kaldırmaz. Ne de olsa bol bol görüyoruz her gün örneklerini.  Şimdi bok atıyorum yurdum erkeğine diye düşünüp bana kızanlar vardır belki… Yaaa yıllardır yok Rus hatunlar şöyle güzel, yok Türk kadınları Rusların eline su dökemez diyen erkeklere az bile yapıyorum. 

Çirkin kadın yoktur az votka vardır diyen erkek milletine artık bizim de söyleyecek bir sözümüz var tipsiz erkek yoktur az Biscolata vardır. Bu da size kapak olsun

Piscolataaa Hayrettin:

Yazan: Deniz

2 yorum:

  1. hahah çok eğlendim okurken bravo diyorum :))

    YanıtlaSil
  2. ispanyolispanyolispanyol.carlos diyorum nokta diyorum :)

    YanıtlaSil