29 Temmuz 2011 Cuma

3 evli kadın ve üç karikatür

Evlilik için evli olanında, olmayanın da gencinin de yaşlısının da metroseksüelinin de lezbiyenin de 80 yaşındaki babaannemden beş yaşındaki çocuğa kadar neredeyse herkesin söyleyecek bir sözü var… Biz de nereden başlasak nasıl anlatsak bilemedikJ Sözü karikatürlere bıraktık...

Reçel’in karikatürü



Cennette bile havaya eziyet etmiş ademoğluJ Sevgili eski sevgilimde hala onun ayak izlerini takip etsin bakalım…  Bu karikatürle baş hobisi küçük popusunu büyütmek olan eşime sesleniyorum. Bunu görseydi ağzını beş karış açıp hahahaaaa  hihiiihii hohooho diye gülerdi herhalde.  Bugüne kadar ben soydum o yedi..  Benim de havalıktan çıkıp kırmızı başlıklı kıza zehirli elma yediren kurda dönüşmemin artık zamanı geldi…

Deniz’in karikatürü


Evlilik Rio karnavalı değilmiş… Evlenip de bunu kısa zamanda anlamayan yoktur herhalde…  Bu karikatürü eşime armağan ediyorum… Benim sambacıya benzer bir halim mi var? Bari akşamları harikalar yaratabilsen ona da razıyım sevgilimJ

Leyla'nın karikatürü


Eee be nikah memuru sevgili ağabeycim bunu o masada niye söylemedin… Ettik artık yemini…Kaçtı tren

Not: Sevgili yazar çizer, karikatüristlerin affına sığınarak bu karikatürleri paylaştık.. Bize kızmazlar umarım:) Dava filan açılırsa evliliklerimiz yıkılır kimlik ortaya çıkanca:)

Yazar: Deniz, Leyla, Reçel




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder