25 Temmuz 2011 Pazartesi

Bir kutu prezervatif için 119 TL ödenir mi hiç?

Kadın olmak ne zor iş… Hep kendi korumak durumundasın.. Evlenmeden önce gece dışarı çıktığımda annemin verdiği öğütler hala kulaklarımda… Aman dikkat et kızım, çantanı çalarlar, içkine ilaç atmasınlar sakın, kimseye güvenme bak kandırırlar valla… Hep bir koruma kollamaca… Evlendim de değişti mi sanki… Öğütler değişti belki ama tema hala aynı. Kızım aldın mı hapını, aman unutma, hamile kalıverirsin vallahi, ne yaparız sonra, daha kendine bile bakamıyorsun…

Korudum kolladım anne, 1 senedir doğum kontrol hapı alıyorum… Tabiri caizse hamile kalmadım ama doğurmuştan beter oldum. 1 senede 9  kilo aldım, tosun gibi oldum maşallah. Baş ağrılarımı desen hiç sorma, haftada 3 ağrı kesici ortalamam. Hani oturarak çalışmaktan diyorsun ya bu varisler, her gün yuttuğum hapçıklar sayesinde 5 kat arttı. Sonra selülitlerim de çoğaldı… Sigara da içiyorum zaten günde bir paket… Sevgili annem üzgünüm ama artık bu haplara bir son demenin vakti geldi… Bak prezervatif var ne var ki bir de onu denesek… Zararı da yok, hormon da girmiyor vücuda… Hem reklamları da çok güzel… Belki cinsel hayatımız da renklenir dedim karar verdim hapı bıraktım. Sevgili eski sevgilime bana tosun dedin dedin en sonunda karar verdim hapı bıraktım diyemedim. Desem canına minnet… Zaten her hafta aynı kavga… Neymiş herkesin çocuğu varmış da bizim yokmuş da aman da amanda…

Sevgili eski sevgilimle kavgada harcayacağım enerjiye sinir bozukluğuna değmez dedim. İş başa düştü. Ne var ki alt tarafı gidip prezervatif alacağım. Hem zaten her yerde satılıyor. Cahil miyiz yahu veririm parasını alırım… Bu kadar basit değilmiş meğer..

İlk denemem tabiî ki ilk akla gelen yer. Eczane.. Girdim eczaneye… Birkaç kişi vardı. Alsınlar alacaklarını da sıra bana gelsin dedim. Eeee eli boş durmak olmaz. Birkaç vitamin, diş fırçası ve diş beyazlatıcı aldım. Bunların hepsi bahane.. O sırada prezervatif standını kesiyorum. Ne yazıyor extra haz…Hımm bunu mu alsam acaba, geciktirici etkili bu da lazım.. Cesareti topladım tam elimi uzattım komşu teyze! Nereden çıktın sen yaaa… Neyse bildik sorular iyiyim iyiyim her şey yolunda. Baktım yok tansiyon ilacım, yok kemiklere kalsiyum derken gideceği yok. En sonunda ben verdim elimdekileri… 35 TL




Bir de benzinciyi deneyim bakayım dedim. Hay aksi benzin de var. Olsun canım ben de başka bir şeyler alırım. Girdim benzinciye… Birkaç dergi, sakız, sigara, çakmak tam elimi uzatacağım koruyucuma haddiii arkamda iri kıyım bir amca.. Alamadım tabii… 22 TL!

En iyisi CosmoShop’a gideyim dedim. Bu sefer olacak başaracağım aman bu kadar büyütmeye değer mi…Önce oje alalım, sonra bir göz kalemi, şampuan, saç şekillendirici,  deodorant, ağda, ağda bezi… Baktılar ki alıyorum mağaza görevlisi takıldı mı peşime nereye gitsem yanımda bitiyor. Bu kez kadın da değil üstelik. Off sıkıldım vallahi paketleri görüyorum uzanamıyorum. İçim bayıldı kendimi kasaya attım. Paraları bayıldım elim yine boş.  54 TL

Hedefe kitlenmişim ya yılmak olmaz.. Allahtan Carrefur yakın girip alıp çıkarım dedim. Doğru kozmetik reyonuna… Bu sefer yardımcı elementlere ihtiyacım yok gireceğim alacağım, çıkacağım… Karışık paketi elime aldım. Bir de kutuya koymuşlar alarmlı, çok mühim yani maazallah çalınır filan. Küçücük paket oldu sana koca kutu.  Bütün kasalar kuyruk…Boş bir kasa kestirdim gözüme.. Kasiyer de bayan, önde arkada çekinilecek kimse yok. Hemen girdim kuyruğa, girmemle arkamda kuyruğun oluşması bir oldu. Tam yürüyen banta koyacağım elimdekini. Kasiyer burası Axess özel kasa dedi… Var olan biraz enerjim ve cesaretim bu sözlerle uçup gitti..

Baktım olacak gibi değil, diğer kasalar ana baba yeri alışveriş merkezinden çıktım evde kopacak kavgaya bir enerji toplayım bir kahve içeyim dedim. 8 TL

Günün hasılatı 10 TL’lik prezervatif için 119 TL


Yazan: Reçel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder