5 Eylül 2011 Pazartesi

Keklik mi avlıyorsun, kız mı tavlıyorsun

Erkekler, erkekler ahh erkekler… Bir kadın görünce çoğu ayartırım lan ben bunu, her yola gelir bu, ilk haftada yatağa atarım, bu kız hasta bana, feriştahı gelse tanımam, bana hangi kadın karşı koyabilir abi triplerinde. Bizi kadın olarak değil de av olarak görmekten bir türlü vazgeçmiyorlar. En enteli, en dantelinin beyninde bile bu tilkiler dolaşıyor.

Kendini çok zeki zanneden bazıları da erkek ırkına ders verme misyonunu üstleniyor. Kız tavlama sanatını filan öğretiyorlar. Üşenmemiş bir de zeka pırıltılarını yazıya döküp internette paylaşmışlar.
10 maddede kız tavlama yolları… Sanki kek tarifi veriyor fındık beyinli. Keklik mi avlıyorsun odun derken içimden bir de baktım da bana da kaç sevgilim çekmiş bu numaraları. Salaklık bendeymiş tabi… Sinirlendim baya… Beyni çükünde dolaşan bu tarz ileri zekâlılara kayıtsız kalamadım. Bak canım o işler öyle olmuyor demek istedim. Bir de sosyal sorumluluk boyutu var tabi kızlar benim düştüğüm yangılıya siz de düşmeyin.


10 maddede kız tavlama yolları

1. Kesinlikle ilişkiyi başlatan sen olmalısın. Çünkü onların hisleri ve düşünceleri bütünüyle safsatadır.

Baksen… Hisleriyle düşünceleri bütünüyle safsataymış… Sen anca beden ölçülerine kaç beden sütyen giydiğine bak. O zaman git şişme bebek al ya… Hisleri ve düşünceleri bütünüyle saçmalık olan bir kadınla senin ne işin var söyle bakalım… Demek ki ben hayat hakkında, dünya görüşüm hakkında dilimde tükürük kalmayıncaya kadar hararetli hararetli konuşurken beni kimse dinlememiş. Boşa gitmiş güzelim tezlerim, hipotezlerim, sentezlerim…. Kesin bu yüzden terk edilmişimdir.

2. Eğer başka bir erkekle çıkıyorsa ona adamın işe yaramaz olduğunu, onun tipi olmadığını, mutlaka yanlış bir tercih yapmış olduğunu söyle.

Çok Yeşilçam izlemişsin yavrum sen. Naaayırr nolaamazzz Naalannn o adammm gazozuna ilaç atacak, satacak seni, sonra bana kalacaksın, kerhanelerden mi kurtarayım istiyorsun seni… Nalannn. Ya bir kere bir ilişkisi olan kadına niye asılıyorsun ya… Başka kadın mı yok. Hadi diyelim ki dediğin gibi oldu sen adamın işe yaramaz olduğunu söyledin, karşındaki aptal kadın da aayyy hemen inandı sana. Sevgili kaz beyinli bir de madalyonu tersine çevir öyle bak bakalım. Senin sevgiline de kimler kimler senin için neler demiştir. Ne oldu yapıştın dimi sinek gibi ekrana. Büyümüş gözlerini küçültebilirsin. Sana yapılmasını istemediğin şeyi adam olacaksın sen de kimseye yapmayacaksın. Bu arada bunu numarayı çok gördüm ben. İşin kötüsü kız arkadaşlarımdan bile duydum. Ben ayrılınca boktan dedikleri adama koşarak gittiler. Neyse umarım tepe tepe kullanmışlardır.

3. Kadınların hisleri ve düşünceleri önemsizmiş gibi, hatta yokmuş gibi davranmak en iyisidir. Onlar bu tutumunu "Bana kadın gibi davranıyor" diye yorumlayacaklardır.

Ya ağzımı bozucam şimdi. Hangi çük beyinli böyle ince düşünmüş acaba çok merak ettim. Canım arkadaşım, donjuanım senin yüzünden kaç müridin kızlardan tekmeyi yemiştir biliyor musun? Biz böyle davrananlara genelde yontulmamış diyoruz. Haberin olsun.

4. Bir kadına, kendi tarzınla onun ne kadar harika gözüktüğünü söyle, ama öyle ki, gözlerinle onun düşüncesini ve vücudunu yiyip bitirmek istediğini söyle. Bu onu etkileyecek ve ne kadar derin biri olduğunu düşünecektir. Kadınlar her türlü yalanın derin bir düşünce olduğunu sanırlar.

Gözüktüğü değil canım göründüğü olacaktı neyse. Hani bazı tipler vardır. Karşısındaki kadına salyaları akarak bakar, öküzün trene baktığı gibi, bakarken romantik olayım diye saçmalar. Söyledikleri anlamsızdır, bir cümlenin diğeriyle yakından uzaktan bağı yoktur. İşte bu kuralı okumuş zavallıcıklar. Biz de üzülüyorduk size. Ay kimse ile öpüşmemiş kuzu daha bu diyorduk.

5. Başlangıçta seksten başka bir şey düşünme ve müşkülpesent olma. İyisine ulaşmak için yığınla kadını elden geçirmen lazım. Gururundan başka kaybedecek birşeyin yok.

Pazardan elma mı alıyorsun dayı? Başlangıçta seksten başka bir şey düşünme ha! Keklik mi avlıyorsun. Bi de birçok kadını elden geçirecekmişsin. Sen bu yolda gidersen bir tane deliğe bile giremezsinJ

6. Kendini kaliteli, düzgün biri olarak gösterirsen bu kadınları soğutur. Çünkü, diğer bütün kadınların da bundan feci şekilde soğuyacağını kalplerinin ta derinlerinde bilirler.

Deli olucam ya… Yani biz kalitesiz ve arıza tipleri mi seviyoruz. Hepsi bunun için mi böyle bozuk çıkıyor. Dinleme yavrucum sen bunları…. Adam gibi adam ol… Tabi zor zaanat adam gibi adam olabilmekte baya meşakkatli. Ben şahsen hep arıza tipleri buldum. Yoktu ki bir tane düzgün adam… Ahh ahh.. Yine gittim bir arıza buldum. Garanti süresi var mı acaba? Fabrika ayarlarına geri döner mi? İade mi etsem acaba?

7. Bütün kadınları çekici buluyormuşsun gibi davranırsan bütün kadınlar da seni çekici bulur. Çünkü, kadınlar kendi başlarına düşünemezler (toplum kadının kitabıdır, hatırlarsanız). Eğer diğer kadınlar sizi önemsemiyorsa, ancak o zaman o da sizi önemsemez.

Bak bunda birazcık haklılık payı var. Mesela bir mağazada kadınlar bir kadının elinde bir tişört mü gördüler hemen bunun M bedeni var mı, yok ben de istiyorum depoya bakın filan demeye başlarlar. Komşunun tavuğu kaz görünür misali. Hakkını yemeyeyim şimdi. Tabi bu kural için biraz tipinin de tavuktan hallice olması gerekiyor.

8. Kadınlarla birlikte olduğun o değerli zamanlarda onları aşağıla, küçük düşür ve ne yaptığını biliyormuşsun gibi davran. Elbisesinin basit ama saçlarının şahane olduğunu söyle ona. Ona zamanla doğru dürüst giyinmeyi ve öpüşmeyi öğreteceğini söyle.

Sıkıyorsa yap şekerim yap da gör başına neler geliyor. Aslında böyle yapan malları alacaksın basit ha elbisem gel bakalım senle bir Zara’ya gidelim de basit olmayan elbiseler al bana diyeceksin. 10 elbise alacaksın, faturayı da sokacaksın. Bu arada be adam senin öğreteceğin öpüşmeden ne olacak ya… Dilini gırtlağa kadar sokmayı marifet sanıyor bunlar.

9. Kadınları sıraya diz. Üç kadına sevişme teklif et, biri kabul edecektir. Onlara böyle basit metotlarla yaklaşırsan gururları okşanacaktır.

Şaka mısın ya? Saat soruyorsun  meydan da sanki… Böyle tiplerin çıplak görüntülerini çekip basmalı internete.

10. Kadınlar beyinli değil fizikli yaratıklardır. Yani onlara aşık olduğunu söylemektense elini doğruca kasıklarına götür.

Oldu oldu gözlerim doldu. Düşünüyorum da benim karşıma çıkacak böyle bir angut.. Ne güzel olur wallahi. Yeni çıkmaya başlamışsın oturmuşsun bir yere adam daha siparişi vermiş bir yudum almadan birasından alt yapı çalışmasına girmiş. O bira nazikçe havaya kaldırılır güzelce başından aşağı dökülür. Üstüne bir de sapık var sapık diye bağrılıp rezil züsfa etme çalışması başarıyla tamamlanır.

Sevgili Mala Not:
Çocukken masal dinleyerek uyumuş ve bu masallara inanmış olabiliriz ama… Senin bu masallarına da kanacak kadar aptal değiliz.



Yazan: Reçel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder