1 Ağustos 2011 Pazartesi

Cine5’in buzlu ekranında cinsel tatmin arayan masum kız, neredesin şimdi?

Bu bloğu eşimden gizli tuttuğum için evde kaçak kaçak yazıyorum yazıları. Çocuk da var malum çok vakit de bulamıyorum. Bu nedenle az önce yataktan gizlice süzülüp bilgisayar başına geldim.  Söylemesi ayıptır bizimki seks sonrası adet olduğu üzere -Cem Yılmaz’ın da dediği gibi- götünü döndü yattı, uyudu.

Çocuk sahibi olduktan sonra tepetaklak yokuş aşağı giden seks hayatımız yaklaşık bir yıl aranın ardından düzeldi sayılır. İlk zamanların sevgi, aşk ve duygu dolu sevişmeleri yoksa da en azından genç bir kadın olarak ihtiyaçlarımı karşılıyorum. 

Annemden gizli, şifreli Cine5 kanalının buzlu görüntüleri ardından erotik filmler izleyip tatlı rüyalara daldığım günleri düşününce bu günlerime şükrediyorum bazen. (Bilenler bilir Cine5 eskiden erotik yayın yapan şifreli bir kanaldı, abone olmayanlar filmin ilk birkaç dakikasını görürdü, sonra buzlu ekran devreye girerdi.) Pek çok Türk genci gibi ben de çok abazanlık çektim elbette. Abazanlık genellikle erkekler için kullanılan bir kavram ama aslında kızlar da ilk cinsel istekleri uyanmaya başladığı dönemden itibaren seks hayali kurarlar ve bu hayallerini gerçekleştiremedikleri sürece abazanlık çekerler.

Neyse sözü uzatmadan seksle ilgili birkaç şey söyleyip kaçacağım. Evlilik aşkı öldürdüğü gibi seksi de öldürüyormuş bazen. Okuduklarıma ve duyduklarıma göre çoğu evlilik seks olmadan devam edip gidiyormuş. Neyse ki biz o aşamaya henüz gelmedik. Ama bazen düşünüyorum da bir zamanlar bunca peşinden koştuğumuz, uğruna türlü delilikler yaptığımız, bir kere yapabilmek için olmadık tehlikeleri göze alıp, türlü yalanlarla ortam yarattığımız seks, bir yaştan sonra işemek gibi bir şey oluyor. Yani vücut biriktirdiği sıvıları atmak istiyor sadece. Ve bazı erkekler bu nedenle belki de karılarına klozet gibi davranıyorlar. İşe ve çık. 

Vakti zamanında aşkı, coşkuyu, sevgiyi, merhameti, himaye etmeyi, sığınmayı, ilgiyi, heyecanı, sevecenliği, pek çok güzel tatlı duyguyu aynı anda yaşatan seks, zamanla sadece vücuttan fazla sıvıları atmaya yarayan kısa bir aktiviteye dönüşüyor. İşin kötüsü bu sıkıcı, utanç verici sevişmelerin bir de hamile kalmak veya hamile bırakmak gibi bir tehlikesi de oluyor.

Ne yazık ki sekse eski anlamlarını geri yüklemenin ve ilk zamanların tadını almanın ne Haydar Dümen’e yazmakla ne de ilişki terapistine gitmekle çözülecek bir yanı yok. Sekste eski heyecanı yitirmenin nedeni Cine5’in buzlu ekranlarında tatmin arayan masumiyeti ve şiddetiyle yastık yorgana sardıran abazanlığı yitirmek.

Şimdi bana kaybolan abazan yıllarımı geri verseler, şimdi bana yeniden şifreli Cine5 izler misin deseler tek bir söz bile söylemeye halim yok… Bizimkinin yanına kıvrılmaya gidiyorum.

Leyla... 

1 yorum: